وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نقد و بررسی تریلر رسمی فروزن 2

سه شنبه, ۲۱ خرداد ۱۳۹۸، ۰۹:۵۴ ب.ظ

نقد و بررسی تریلر رسمی فروزن 2

می توان گفت که این تریلر رسمی با تیزر تریلری که قبلا منتشر شد شباهت زیادی دارد و تقریبا طرفداران معتقند که کاملا یکی است جز دیالوگ های جدید رو تریلر.

قبلا در مطلب بررسی تیزر تریلر فروزن 2 تقریبا اکثر چیزهایی که در این تریلر رسمی وجود داره رو گفتیم ولی در این مطلب می خوایم صرفا در مورد مباحث جدید تریلر صحبت کنیم.


دیالوگ

دیالوگ این تریلر توسط پبی بزرگ گفته میشه، میشه گفت که ظاهرا داستان فروزن 2 همین دیالوگیه که این شخصیت تو تریلر میگه: "السا، گذشته چیزی که بنظر میرسه نیست. تو باید حقیقت رو پیدا کنی. برو شمال، به سرزمین های جادویی و به دنیای ناشناخته. اما مواظب باش،  ما همیشه میترسیدیم قدرت های السا برای دنیا زیادی بزرگ بودند. ما همیشه میترسیدیم که قدرت های السا برای این دنیا زیادی باشن، اما حالا باید امیدوار باشیم، که کافی هستند."


آنا

البته آنا هم یه دیالوگ کوچیک با مظمون: "من نمیذارم هیچ اتفاقی براش (برای السا) بیوفته." رو به پبی بزرگ میگه. احتمالا این دیالوگ مربوط به صحنه ای که قبلا در تیز تریلر فروزن 2 دیدم مربوط باشه. جایی که آنا داشت از سخره ها عبور می کرد و ظاهرا می رفت به دنبال کسی. احتمالا السا تنهایی رفته به سراغ شرور داستان و آنا برای کمکش میره دنبالش.


اسب آبی

خب راستش نمیدونستم چی بذارم اسمش رو ما موجودی به اسم اسب آبی در دنیای واقعی داریم که اصلا این شکلی نیست ولی در صحنه ای از تریلر فروزن 2 شما تصویر بالا رو می بینید که السا با یه اسب که از جنس آبه مواجه میشه.

البته اتفاق خاصی نمیوفته و صحنه ظاهرا خیلی کوتاهه و همینه و تمام ولی به نظر میرسه دیزنی با نشون دادن این صحنه می خواد بگه که قسمت دوم فروزن قراره طرفدارا رو حسابی هیجان زده کنه با چیزهای جدید شگفت انگیزش.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی