وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بررسی تیزر تریلر فروزن 2

چهارشنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۱۸ ق.ظ
بررسی تیزر تریلر فروزن 2
بعد از محبوبیت فوق العاده بالای قسمت اول انیمیشن فروزن بود که اولین خبرها درباره ساخته شدن فروزن 2 منتشر شد اما تا مدت ها هیچ عکس یا فیلم خاصی از آن منتشر نشده بود تا اینکه مدتی پیش دیزنی طرفدارانش رو شگفت زده که و یک تیزر تریلر هیجان انگیز را منتشر کرد.

بررسی یک بچه 4 ساله
وبسایت qz.com یک مطلب درباره بررسی تیزر تریلر فروزن 2 توسط یک کودک 4 ساله منتشر کرد که برای ابتدای این مطلب برای شما عزیزان قرار می دهیم.
بررسی تیزر تریلر فروزن 2
"من السا را می بینم.
به نظر میرسه ترسیده.
لباس هاشو درمیاره.
موهاشو میبنده.
تو دریاست، داره میدوئه.
تو آب خیس شده.
دوباره داره میدوه.
داره شیرجه میزنه.
یخ شکست! دوباره خیس شد.
آنا و کریستور هم هستن.
آنا ناراحته چون خواهرش تو دریا خیس شده.
آنا از سنگ بزرگی میره بالا و میپره که به خواهرش برسه.
بعد السا و اولاف دارن با قدرتاشون با آتش میجنگن.
السا، کریستوف، آنا و اولاف درحال نگاه کردن به منظره زیبایی هستند.
پاییزه.
کریستوف، السا و آنا در جنگل هستند و آنا شمشیرش رو بیرون میکشه."
می توان گفت که آنچه این کودک 4 ساله می گوید دقیقا همانچیزی است که در تریلر اتفاق افتاده اما نکاتی که ممکن است ازدست داده باشید را در ادامه با تصویر توضیح می دهیم.

نکاتی که در تریلر وجود دارد
برخلاف انتظارها این تریلر بسیار هیجان انگیزتر از انیمیشن های قبلی دیزنی می باشد و ممکن است بیشتر ژانر اکشن و جنگ های قدرتی داشته باشد تا احساس های خواهرانه.
بررسی تیزر تریلر فروزن 2
اونطور که به نظر میرسه السا در حال استفاده کردن از قدرت هاش برای عبور از دریا است. شاید در حال فرار از جزیره ای باشد که در آن توسط شخصیت شروری گیر کرده و شاید هم می خواهد به دنبال پدر و مادرش در دریا برود و آن ها را پیدا کند.
ولی هر دلیلی که داشته باشد به نظر میرسد برای انجام دادنش بسیار جدی بوده و در حال استفاده از تمام قدرت هایش است تا بتواند برقدرت دریا غلبه کرده و از آن عبور کند.

بررسی تیزر تریلر فروزن 2
آنا هم سخت درحال تلاش و عبور از سنگ های بزرگ است شاید برای اینکه خواهرش را در جزیره ای که السا گمشده پیدا کند و شاید او هم به دنبال پدر و مادرش است. البته ممکن است آنا نیز توسط شرور داستان در جای دیگری گیر کرده و سعی در فرار از آن جا داشته باشد.

بررسی تیزر تریلر فروزن 2
در صحنه بعد السا و اولاف هستند که السا با قدرتش دربرابر چیزی که مثل آتش است در حال مقابله است. شاید این چیز آتش مانند قدرت شرور داستان باشد که بوسیله آن در حال جنگ با السا است.

بررسی تیزر تریلر فروزن 2
و بالاخره 4 شخصیت اصلی فروزن 2، السا، آنا، کریستوف و اولاف را میبینیم که در کنار یکدیگر در حال نگاه کردن به یک منظره زیبای پاییزی هستند. شاید این یک شروع برای یک ماجراجویی مرموز باشد یا شاید هم پایان داستان و بازگشت به خانه.

بررسی تیزر تریلر فروزن 2
و در نهایت به هیجان انگیزترین صحنه تیزر تریلر فروزن 2 می رسیم جایی که آنا، السا و کریستوف باهم در حال عبور از جنگلی هستند که ناگهان آنا متوجه می شود کسی پشت سر آنهاست و شمشیرش را کشیده و به سوی آن موجود حمله می کند.

شخصیت جدید داستان
بررسی تیزر تریلر فروزن 2
دختر مو قهوه ای را در صحنه ای تیزر تریلر فروزن 2 می توانید ببینید که با وجود اینکه صحنه حضورش بسیار کوتاه است جنجال های زیادی را در اینترنت به پا کرده است.
عده ای می گویند که ممکن است نیمه گمشده ای برای السا باشد و عده ای دیگر می گویند که خاطره ای از پدر و مادر السا است که در گذشته اتفاق افتاده و آن ها هم قدرت هایی داشته اند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی