وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

چرا کنسرت یاس پر شور نیست؟!

یاس از ایران خارج شد و در همان روزهای اول کنسرت هایی را در کانادا داشت ولی برخلاف محبوبیت زیادی که داشت کنسرتش آنقدر که لایقش بود نبود. البته این سخنانی است که کسانی که دلخوشی از یاس ندارند در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند ولی در هر صورت لایق پاسخ هستند.

 

طرفداران یاس در داخل!

نکته اول و اصلی این ماجرا این است که طرفداران یاس در داخل کشور هستند و در کشورهای مانند کانادا با وجود مهاجرت زیاد ایرانیان باز افراد کمی وجود دارد که بتوانند کنسرت را پرشورتر از هرچیزی که هست بکنند.

طبق آماری که در مقاله های ویکی پدیا منتشر شده تنها 150 هزار ایرانی در کانادا زندگی می کنند و این آمار در مقابله با بیشتر از 80 میلیون ایرانی در داخل کشور به هیچ وجه قابل مقایسه نیست پس قابل قبول است که از لحاظ تعداد توقع زیادی برای حضور طرفداران در کنسرت یاس نداشته باشیم البته در تصویر زیر میبینیم که با این حال حضور خوب بوده است.

چرا کنسرت یاس پر شور نیست؟!

پس مقایسه کنسرت یاس با کسانی که در کشوری با بیش از 80 میلیون جمعیت کنسرت دارند یک مقایسه احمقانه بیشتر نیست!

 

برم کنسرت ولی به عنوان مهمان!

چند وقت پیش بود که ارژنگ امیرفضلی در حمایت از یاس کلیپی را منتشر کرد که در آن یاس وقتی در کنسرتی از جایش بلند می شود با تشویق فوق العاده پرشور طرفدارانش مواجه می شود.

 

 

شور و شوق طرفداران یاس که در کنسرت بودند اینقد زیاد بود که فردی که به نظر می رسد در کنسرت مامور امنیت بوده (شاید هم فرد دیگری بوده) مجبور به واکنش می شود.

 

چرا کنسرت یاس پر شور نیست؟!
 
طرفداران یاس در سینماهای کشور!
چند وقت پیش بود که وقتی آهنگ بارکد از یاس از تیتراژ فیلم بارکد حذف شد طرفداران یاس به این حرکت واکنش نشان دادند و وقتی فیلم بارکد در سینماها تمام می شد آهنگ بارکد یاس را همخوانی می کردند.

 


البته بعدا باز صدای یاس از آهنگ سریال رقص روی شیشه حذف شد. این آهنگ سفارشی بود که جنجال زیادی در موسیقی ایران به پا کرد.

 

این مطلب ادامه دارد...

نظرات (۱)

به نظر من یاس رپ فارسی رو نجات داد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی