وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

علاقه تام هالند به مرد عنکبوتی مایلز مورالز

چهارشنبه, ۱۳ شهریور ۱۳۹۸، ۰۵:۳۶ ب.ظ

علاقه تام هالند به مرد عنکبوتی مایلز مورالز

تام هالند، بازیگر شخصیت مرد عنکبوتی در دنیای سینمایی مارول دوست دارد مایلز مورالز در فیلم های بعدی مرد عنکبوتی حضور داشته باشد، البته بدون اینکه مرد عنکبوتی مانند نسخه انیمیشن آن بمیرد.
مالیز مورالز اولین بار در انیمیشن مرد عنکبوتی: بدرون دنیای عنکبوتی که سال 2018 اکران شد حضور داشت. این انیمیشن نه تنها یک اسکار برنده شد البته فکر اینکه مرد عنکبوتی های بیشتری در دنیاهای موازی وجود دارند را وارد فکر سازنده ها برای فیلم های بعدی کرد.
در یک فیلم جدید، تام هالند در نشستی که با GQ داشت در مورد اینکه اگر قرار باشد فیلمی ساخته شود آیا قرار است مرد عنکبوتی تام هالند بمیرد یا خیر اینگونه پاسخ داد: "خب امیدوارم همچین اتفاقی نیوفتد زیرا من عاشق این هستم که با مایلز در یک فیلم باشم، فکر می کنم همچین چیزی واقعا عالی شود. من نمی خوام بمیرم، چون عاشق بازی کردن نقش پیتر پارکر هستم، پس مرگ من ضد حال واقعا بدی خواهد شد."

نظرات (۱)

چه خوب یعنی فیلم ش میاد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی