وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

قسمت دوم فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم ساخته شد

شبکه نتفلیکس رسما ساخت قسمت دوم فیلم تقدیم به همه پسرانی که عاشقشان بودم را با نام جدید تقدیم به همه پسرانی که: پی نوشت هنوز عشقشان هستم اعلام کرد و سال 2020 را برای تاریخ اکرانش تعیین کرد.

قسمت اول این فیلم با نام انگلیسی To All the Boys I've Loved Before و با حضور بازیگرانی همچون لانا کاندر و نوحا سنتینو در سال 2018 اکران شد و توانست محبوبیت زیادی را بین تماشاگرانش به دست بیاورد. حال قسمت دوم قرار است با نام انگلیسی To All the Boys: P.S. I Still Love You با بازیگران مشابه در سال 2020 اکران شود.

 

قسمت سوم با نام همیشه و تا ابد، لارا جین

البته قسمت سوم این فیلم اعلام شد که با نام تقدیم به همه پسران: همیشه و تا ابد، لارا جین (To All The Boys: Always And Forever Lara Jean) در حال ساخت است و بزودی تاریخ پخش آن هم معلوم خواهد شد.

البته قابل ذکر است که این مجموعه فیلم از روی رومانی به همین نام ها سخته شده که در کل سه گانه هستند. این سه گانه توسط نویسنده آمریکایی، جنی هان نوشته شده است.

نظرات (۱)

سلام قسمت دومش کی میاد که بتونیم دانلود کنیم؟

پاسخ:
اومده.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی