وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مرگ ثور در انتقام جویان: پایان بازی

دوشنبه, ۲۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۲ ب.ظ

مرگ ثور در انتقام جویان: پایان بازی

طبق شایعات منتشر شده احتمال مرگ 4 عضو اصلی از گروه انتقام جویان در فیلم انتقام جویان: پایان بازی وجود دارد. یکی از این احتمالات را این شایعات ثور می دانند زیرا وی خواهر، برادر، پدر، مادر و مردمش را از دست داده و دیگر به قول خودش در انتقام جویان: جنگ بینهایت چیزی برای از دست دادن ندارد.

جدیدا مارول کلیپی کوتاه از صحنه های حضور ثور در فیلم های قبلی خودش و انتقام جویان منتشر کرد و در روی فیلم متنی گذاشته با عنوان "هر ماجراجویی پایانی دارد."

این متن طرفداران این شخصیت محبوب را نگران کرده که آیا قرار است ثور در فیلم انتقام جویان: پایان بازی جان خود را از دست بدهد؟! البته هنوز چیزی معلوم نیست ولی ممکن است ثور یکی از آن 4 شخصیتی باشد که در این فیلم قرار است کارشان به پایان برسد.

نظرات (۱)

با سلام. چرت و پرت نگید لطفا. از قبل از انتشار فیلم انتقام جویان 4 همه ی سایت ها یه شخصیت رو انتخاب می کردن و می گفتن می خاد بمیره. مثلا یکی می گف کاپیتان آمریکا میمیره یکی می گفت هالک میمیره حالا که فیلم اومده معلومه همه ی اینا چرت و پرته و فقط مرد آهنی  و ناتاشا مردن.       اینقد چرت نگید لدفا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی