وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

مشکل Subscene و سایت های زیرنویس فیلم

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۱۸ ب.ظ

مشکل Subscene و سایت های زیرنویس فیلم

چند وقتی هست که کاربران نمیتونن به سایت های زیرنویس دسترسی پیدا کنن و با خطاهایی مانند "Checking your browser before accessing site." مواجه میشن ما اینجا دلیل این مشکل رو بررسی می کنیم و همچنین راه حل آن را به شما می گوییم.

سایت Subscene یکی از بزرگترین سایت های زیرنویس فیلم در اینترنت هستش که تقریبا اکثرا بینندگان فیلم برای تهیه زیرنویس از اون استفاده می کنند. این سایت در جدیدترین اقدامش کاری کرده که دسترسی به زیرنویس ها برای کسانی که از آدرس های غیررسمی وارد میشن غیرممکن بشه.

تنها راه دسترسی به زیرنویس های موجود در سایت Subscene استفاده از آدرس اصلی آن یعنی subscene.com هستش. این سایت تقریبا همه زیرنویس ها رو به زبان فارسی، انگلیسی و هر زبان دیگه ای داره.

نکته که وجود داره اینه که این سایت فیلتره و برای دسترسی به اون باید از ابزارهای عبور از فیلترینگ استفاده کنید اما نگران نباشید بعد از ورود به سایت حتما می توانید زیرنویس مورد نظرتون رو پیدا کنید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی