وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نورا شرور می شود (قسمت 19 از فصل 5 فلش)

جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۳۹ ب.ظ

نورا شرور می شود (قسمت 19 از فصل 5 فلش)

تریلر یا همان پیشنمایش قسمت 19 از فصل 5 سریال فلش توسط شبکه The CW منتشر شد. همانطور که مورد انتظار بود آیریس، مادر نورا وقتی فهمید که بری آلن دخترش را به آینده برگردانده است سعی می کند که به آینده رفته و با نورا در مورد اشتباه پدرش صحبت کند.

وقتی پدر نورا بهش پشت می کنه به تنها اسپیدستر باقی مونده در زمان خودش رو می کنه، یعنی ثان، فلش معکوس. ظاهرا در این تریلر نشان می دهد که آیریس، مادر نورا درست زمانی که نورا پیش ثان می رود به آینده سفر می کند و می گوید: "پدرت اشتباه می کرد."

ولی ظاهرا دعوایی بین آیریس و نورا شکل میگیرد و این صحنه در تریلر با دیالوگ نورا که میگه: "چطور میتونی دیگه دوستم نداشته باشی!" تموم میشه. البته لحن نورا خشن بود و ممکن داستان قسمت های بعدی رو این خشم شکل بده.


نورا شرور قسمت بعد

صحنه ای که در تریلر با دیالوگ "چطور میتونی دیگه دوستم نداشته باشی!" نورا تموم میشه، صحنه شدیدا خشنیه و جوریه که ممکنه نورا رو به یک شرور تبدیل کنه که با ثان همکاری کنه. برخی طرفداران سریال فلش گفتن که "احتمالا نقشه ثان، فلش معکوس از اول این بوده که نورا باهاش همکاری کنه و اون رو نجات بده."


خطر اسپویل قسمت 18 از فصل 5

در قسمت قبل یعنی 18 از فصل 5 دیدیم که نورا به آیریس میگه که فهمیده که قدرت داره و شما اینو از من مخفی کردین. همونجاست که آیریس در دلایلش میگه: "من سعی کردم ازت محافظت کنم."

نورا میپرسه: "از چه خطری؟" و آیریس میگه :" از شهر، از فرا انسان ها، از ... خودت." این "از ... خودت" احتمالا به زمان بین وقتی که بری آلن با نورا همکاری می کنه و آینده نورا مربوط میشه. یعنی ممکنه نورا در این زمان به چیزی تبدیل شده باشه، به یک شرور، و آیریس و گروه فلش خواستن با مخفی کردن اینکه نورا قدرت داره ازش محافظت کنن. و از تبدیل شدن نورا به یه شرور جلوگیری کنن.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی