وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

لوگوی مانتیگو روی کاور آهنگ یاس

پنجشنبه, ۳۱ مرداد ۱۳۹۸، ۰۴:۵۱ ب.ظ

montiego-yas

یکی از صفحات شبکه اجتماعی اینستاگرام مطلبی با نقد کاور یکی از آهنگ های یاس منتشر کرده که مربوط به لوگوی یک اسپانسر با نام مونتیگو می باشد.

صاحب این صفحه در انتقاد از این اتفاق نوشته:
"لطفا یاس رو تگ کنید و از هنرمندتون بخواید که جوابگو باشه، چندین ماه با خودم کلنجار می رم که چرا یاس باید توی چنین آهنگی چنین اسپانسری رو انتخاب کنه #سفارشی"

آهنگ سفارشی به کارگردانی سجاد ترابی انجام شده و ایشون شخصا در این مطلب پاسخ این مسئله را اینگونه دادند:

"ما حق پخش کارمون رو واگذار میکنیم به رادیو جوان و بابتش پول دریاف میکنیم، رادیو جوان هم بر اساس بازدید کار و تبلیغات گوگل درآمد داره و خیلی سیستم معمولی و رایجی هست توی دنیا، اینکه پای کاور سفارشی داخل رادیو جوان لوگوی مانتیگو خورده بود داستانش این بود که ما هم در جریان نبودیم و شاکی شدیم که رادیو لوگو و اسمی که ما هیچ ارتباطی باهاش نداشتیم و نداریم رو زده پای کارمون، و علت این اتفاق این بود که رادیو جوان این اسم رو به عنوان اسپانسر لیبل و سایت رادیو جوان قرارداد بسته بود و توی اون بازه زمانی روی کاور تمامی کارهایی که داخل رادیو جوان قرار میگرفت این لوگورو میزد و این موضوع واسه ما خود ما هم اذیت کننده بود."

 

نتیجه

اینطور که به نظر میرسه، با توجه به پاسخ مستقیم کارگردان آهنگ سفارشی ظاهرا این کار صرفا روی این آهنگ یاس نبوده و برای کاور چندین آهنگ توسط رادیو جوان به علت خاصی اتفاق افتاده است.

نظرات (۳)

رادیو جوان یه دلقکیه که تازه از سیرک فرار کرده حقوقشم مونده

یاس خودشو نشان داد وگرنه اجازه پخش تو رادیو جوانو نمیداد

احمقا باور نکنین زر زرای این وبلاگو!!!

یارو رفته رفته آرم مونتیگوه رو چسبونده به کاور داره گولتون میزنه! همچین لوگویی روی کاور سفارشی وجود نداره. میتونین سرج بزنین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی