وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

سریال های مارول در دیزنی+

جمعه, ۲۳ فروردين ۱۳۹۸، ۰۹:۵۸ ب.ظ

سریال های مارول در دیزنی+

بالاخره لیست سریال هایی که قرار است از دنیای سینمایی مارول وارد شبکه دیزنی+ شوند اعلام شد. در این لیست همانطور که در شایعات گفته شد بود چند کاراکتر محبوب وجود دارد.


سریال لوکی

سریال لوکی اولین سریالی است که قرار شد از این شبکه پخش شود و اول از همه خبر پخش آن در وبسایت ها و شبکه های اجتماعی منتشر شد. تام هیدلستون در این سریال نقش لوکی را برعهده دارد.


سریال فالکون و سرباز زمستان

این سریال، یک سریال لایو اکشن با حضور آنتونی مکی در نقش فالکون و سباستین استن در نقش سرباز زمستان است. این دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول هم همین نقش ها را ایفا کردند.


سریال واندا ویژن

واندا ویژن، سریال لایو اکشنی با حضور الیزابط اولسن در نقش واندا مکسیموف و پل بتانی در نقش ویژن. این دو بازیگر در دنیای سینمایی مارول هم همین نقش ها را ایفا کردند.


سریال چی میشد؟ مارول

این سریال اولین سریال انیمیشنی استودیو مارول می باشد که قرار است با الهام از کامیک بوک هایی که با همین نام منتشر شدند ساخته شود. دیزنی می گوید که هر قسمت درباره بخشی از دنیای سینمایی مارول خواهد بود که برخلاف داستان اصلی پیش می رود و می گوید که چی میشد اگر این اتفاق میفتاد؟!

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی