وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نظریه بازگشت لوکی به انتقام جویان: پایان بازی با سفر در زمان

خیلی وقت پیش بود که این عکس از پشت صحنه انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد. در این عکس همانطور که میبینید تونی استارک پیرتر است و مرد مورچه ای نیز در جنگ نیویورک علیه فضایی ها حضور دارد در حالی که در فیلم اصلی حضور نداشت.

اولین بار همین موقع بود که نظریه ای منتشر شد که می گوید تونی استارک و مرد مورچه ای به گذشته سفر کرده و طوری جنگ نیویورک و زمان را تغییر می دهند که لوکی زنده بماند.

خلاصه بعد از بحث و مطالب زیادی که در شبکه اجتماعی و سایت ها منتشر شد امروز با منتشر شدن کلیپ جدید از انتقام جویان: پایان بازی این نظریه بیشتر بین طرفداران لوکی محبوب شد.

در صحنه ای از کلیپ جدید این فیلم تونی استارک کاپیتان آمریکا را ملاقت کرده و از او میپرسد که به من اعتماد می کنی؟ و کاپیتان آمریکا نیز می گوید بله می کنم.

نظریه بازگشت لوکی به انتقام جویان: پایان بازی با سفر در زمان

البته این صحنه ممکن است مربوط به زمان حال نیز باشد و این نظریه صرفا یک نظریه نزدیک به واقعیت بوده و اشتباه از آب دربیاید. در هرصورت طرفداران شخصیت لوکی امید زیادی به بازگشت شرورشان دارند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی