وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

رابطه گامورا و لوکی

پنجشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۵:۱۳ ب.ظ

رابطه گامورا و لوکی

امروز به یه چیز خیلی جالبی برخوردم که خیلی کوتاه می خوام با شما در میون بزارم. این مطلب در مورد زندگی سینمایی لوکی و گاموراست که در دنیای سینمایی مارول شباهت بسیاری بهم دارند.


فرزندخوانده

هر دو لوکی و گامورا فرزند خوانده هستند. لوکی فرزندخوانده اودین پدر ثور و هلا هستش و گامورا فرزندخونده تانوس هستش. نکته جالبتر این قضیه اینه که هر دو ضربات بدی از پدرخواندشون می خورن.


برای پدر

گامورا برای پدرش و اهداف پدرش کار کرد و همینطور لوکی. گامورا برای بدست آوردن سنگ های بینهایت و لوکی برای صلح بین ازگاردی ها و غول های یخی.


مرتبط با سنگ های بینهایت

لوکی یکی از اولین شخصیت های فیلم هی انتقام جویان هستش که تونسته سه سنگ بی نهایت رو بدست بیاره و در اتفاقاتشون تاثیر و ارتباط داشته باشه. همینطور گامورا برای بدست آوردن سنگ های بی نهایت برای پدرش تانوس نقش مهمی داشته از جمله گرفتن سنگ قدرت همراه با نگهبانان کهکشان.


رابطه خواهر و برادری

لوکی برادری به نام ثور داره که از ابتدای داستان باهاش مشکل داشته ولی بالاخره رابطش باهاش خوب میشه. گامورا هم خواهری به نام نبیولا داره که از ابتدای داستان باهاش مشکل داشته ولی بالاخره رابطش باهاش خوب میشه.


تانوس

داستان غم انگیز برای هر دوی این شخصیت ها اینه که هم لوکی و هم گامورا توسط تانوس کشته میشن. البته نحوه مرگشون رو نمیگم که بیشتر اسپویل نشه.


سبز

خب این یکی زیاد مهم نیست ولی خب یکی از شباهت های گامورا و لوکیه. رنگ پوست گامورا سبزه و لوکی بیشتر لباس های سبز میپوشه و البته خیلی هم بهش میاد.


...

اتفاق های مشابه زیادی برای هردوشون میوفته مثل شکنجه ثور توسط تانوس جلوی لوکی و شکنجه نبیولا توسط تانوس جلوی گامورا و ... ولی خب باید مجموعه فیلم های انتقام جویان رو ببینید تا متوجه بشید و بقیه رو میسپارم به خودتون.

موفق باشید.

نظرات (۱)

آره خیلی شبیه همن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی