وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

هنرمندانی که طرفدار یاس هستند

شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۲۸ ق.ظ

هنرمندانی که طرفدار یاس هستند

اکثر هنرمندان کشور حتی کسانی که به موسیقی رپ علاقه ندارند اما به یاس و آهنگ هایش علاقه خاصی دارند و در طول مصاحبه هایشان این را ثابت کرده اند که کلیپ این حمایت ها در اینترنت زیاد است. ما اینجا لیستی از خوانندگان و بازیگرانی که از یاس به شکل های مختلف حمایت کردند و دوستیشان را با وی اعلام کردند منتشر می کنیم.


علی لهراسبی

علی لهراسبی از جمله خوانندگان موسیقی پاپ است که دوست دارد کنسرت یاس در ایران برگزار شود. وی در یکی از پست های یاس در اینستاگرام گفت: " پرچمت بالاست برادر... به امید کنسرتت تو کشور خودمون."


رضا پیشرو

اگر از طرفداران یاس یا پیشرو باشید حتما تصاویر و فیلم هایی که هر دو در آن حضور دارند را در شبکه های اجتماعی دیدید. وقتی یاس از ایران خارج شد و کنسرتش را هم برگزار کرد مهمان ویژه اش پیشرو بود و البته بعد از آن در اینستاگرام با "داداش" خطاب کردن یکدیگر تصاویرشان را منتشر کردند.


نوید محمدزاده

نوید محمدزاده از جمله بازیگران ایرانی است که مستقیما همیشه از یاس حمایت کرده است. این حمایت ها همیشه در قسمت نظرات پست های اینستاگرام یاس با شکلک های دوستی و عشق بوده است.


حسین تهی

تهی خواننده ای است که همیشه آهنگ های یاس را گوش میکرده. در جدیدترین نظرسنجی رادیو جوان درباره آهنگ سفارشی از یاس تهی به این آهنگ امتیاز 100 را داد.


سیامک عباسی

سیامک عباسی خواننده و شاعر ایرانی آهنگ های یاس را خلاق و عالی می داند. او در یکی از مصاحبه هایش یاس را دوست صمیمی اش خطاب کرد.


این مطلب ادامه دارد...

نظرات (۳)

یاس بهترینه ❤

همه چی تموم ❤

یاس که سلطانه اوناییم که عقل داشته باشن دوسش دارن عشقه یاس سلطانه 👑❤

اصلا مگه داریم کسی که طرفدار سلطان نباشه😍😍😍یاس برکت رپ فارس 

 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی