وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

کاپیتان مارول در کلیپ جدید انتقام جویان: پایان بازی

سه شنبه, ۲۰ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۴۲ ق.ظ

کاپیتان مارول در کلیپ جدید انتقام جویان: پایان بازی

کلیپ جدیدی از شروع کار کاپیتان مارول با گروه انتقام جویان با عنوان "ما این را به همه کسانی که در این اتاق نیستیم بدهکاریم که تلاش کنیم." از فیلم انتقام جویان: پایان بازی منتشر شد.

برخلاف تریلر و کلیپ های قبلی این فیلم این یکی تیکه تیکه از صحنه های جدا نیست و یک دقیقه کامل را به گفتگوی بین کاپیتان مارول و قهرمانان انتقام جویان می پردازد.


استفاده از سنگ ها

کلیپ با این دیالوگ بلک ویدو که میگه: "اون دوباره از سنگ ها استفاده کرد." شروع میشه. این بدین معنی هستش که تانوس میتونه بعد از سوختن دستکش هنوزم از سنگ ها استفاده کنه. و بنابراین نظریه هایی که در مورد اینکه تانوس دیگر نمی تواند از سنگ استفاده کند بود رد می شود.


نظریه استفاده از سنگ ها برای برگرداندن پودر شده ها

یکی از نظریه های قوی که درباره راه های نجات دادن کسانی که در انتقام جویان: جنگ بینهایت پودر شده و مرده بودند داده شده بود این بود که انتقام جویان سنگ ها رو از تانوس بگیرند و از اون سنگ ها برای خنثی کردی کاری که تانوس با بشکن کرد استفاده کنن.

در این کلیپ به نظر می رسد که راه نجاتی که در ذهن کاپیتان آمریکا و کاپیتان مارول است همین نظریه باشد.


بروس بنر مخالف نظریه برگرداندن همه با سنگ ها

همانطور که از تریلرهای قبلی هم متوجه شدیم به نظر می رسید که بروس مخالف برگرداندن پودر شده ها با استفاده از سنگ ها باشد و در این کلیپ رسما نظرش همین بود و در این باره گفت: "اگر ما این کار را انجام دهیم چطور قرار است متوجه شویم که برخلاف گذشته که نصف دنیا را پودر کرد عمل کرده و آن ها را برگرداند؟"


جوگیر شدن کاپیتان مارول

هر چه ما امیدواریم که کاپیتان مارول به همه قهرمان ها و داستان های قوی قسمت های قبل انتقام جویان توهین نکند ولی انگار انتقام جویان: پایان بازی قرار است با حضورش به یک فیلم زد مرد تبدیل شود و برخلاف جهت قسمت های قبل بر روی این مورد تمرکز کند.

وقتی بروس بنر با استفاده از سنگ ها برای بازگرداندن بقیه مخالفت می کند کاپیتان مارول می گوید: "چون قبلا من رو نداشتید!"

البته ماشین جنگ پاسخش را با عبارت "هی دختر جدید..." می دهد ولی باز پاسخ های جوگیرانه و توهین آمیز کاپیتان مارول به گروه انتقام جویان ادامه پیدا می کند. در هر صورت امیدواریم صرفا همین کلیپ باشد و ما از کل فیلم بتوانیم لذت واقعی را ببریم.


کاپیتان آمریکا بی ادب می شود :)

یکی از چیزهایی که همیشه در مجموعه فیلم های انتقام جویان باعث خنده طرفداران شده اینه که بعضی وقت ها کاراکترها بی ادبی می کنن و یکی که اکثرا کاپیتان آمریکا هستش میگه مواظب زبونتون باشید بی ادب ها (یا همچین چیزی).

آخر این کلیپ کاپیتان آمریکا با لحن خیلی جدی می گه: "بیا بریم این مادر به خطا رو بگیریم."

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی