وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نظریه بلک ویدو زنده است

جمعه, ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۹:۲۰ ب.ظ

نظریه بلک ویدو زنده است

متاسفانه بلک ویدو در فیلم انتقام جویان: پایان بازی در صحنه ای از فیلم از دنیا رفت و کارش در فیلم تمام شد، همچنین کارگردان فیلم تایید کرد که وی مرده و دیگر بازنخواهد گشت.

اما با توجه به دروغ هایی که کارگردان فیلم قبلا گفته و فیلمی که بزودی از بلک ویدو منتشر می شود طرفداران این شخصیت نظریه ای دادند که ممکن است زیاد هم اشتباه نباشد.


نظریه زنده بودن بلک ویدو

وقتی ناتاشا و کلینت برای بدست اوردن سنگ روح به ورمیر رفتند رد اسکال گفت برای بدست آوردن سنگ روح، یک روح برای یک روح، را گفت. و ناتاشا خودشو برای سنگ فدا کرد.

پس اگر نحوه بدست آوردن سنگ روح با یک روح برای یک روح است در پایان فیلم کاپیتان آمریکا سنگ روح را دقیقا به زمانی که برداشتند برمی گرداند. و طبق جمله "یک روح برای یک روح" کاپیتان آمریکا باید در مقابل سنگ روح، ناتاشا را پس بگیرد.


قبول کردن واقعیت

البته شاید باید واقعیت اینکه بلک ویدو یا ناتاشا رومانوف مرده را باور کنیم زیرا همانطور که در ابتدای مطلب گفتیم کارگردان فیلم گفته که بلک ویدو مرده و دیگر باز نمی گردد. و همچنین فیلم جدید بلک ویدو مربوط به زمان قبل از انتقام جویان است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی