وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

تریلر جدید انتقام جویان: پایان بازی پاسخ سوال ها را داد

مارول در صفحه اینستاگرامش کلیپ جدیدی از فیلم انتقام جویان: پایان بازی را منتشر کرد که پاسخ خیلی از سوال هایی که در تریلرهای قبل معما بودند را در آن گنجانده است. ما اینجا این پاسخ ها را بررسی می کنیم.


تونی استارک و نبیولا به زمین می آیند

نبیولا کنار راکت نشسته است. راکت از قبل روی زمین بوده پس این کنارهم بودن راکت و نبیولا یعنی اینکه نبیولا همراه تونی استارک به زمین آمده و به دنبال اتحاد برای انتقام از ثانوس است.

در صحنه بعد از آن هم میبینیم که پپر پاتز در آغوش تونی استارک است و از اینکه او به زمین برگشته خیلی خوشحال شده است.


اسکات لنگ به بازمانده ها می پیوندد

تریلر جدید انتقام جویان: پایان بازی پاسخ سوال ها را داد

در تریلر قبلی که اسکات لنگ به صورت خیلی کوتاه حضور داشت حدس طرفداران فیلم انتقام جویان: پایان بازی این بود که آن حضور در گذشته بوده و مربوط به زمان حال این فیلم نیست، اما معلوم شد که اینطور نیست و اسکات توانسته از جایی که بوده بیرون آمده و به بازمانده ها پیوسته است.


هاک آی هم موهایش را خوشگل کرده و هم روی دستش یک خالکوبی بزرگ دارد

این تغییرات هاک آی تبدیل به جوک های این روزهای اینترنت شده که در حالی که هاک آی تمام خانواده اش را از دست داده از غمگینی به خوشگلی پناه آورده است!


تونی استارک به گذشته سفر می کند!

سفر در زمان از جمله نظریه های محبوبی است که درباره فیلم انتقام جویان: پایان بازی گفته شده است. در این کلیپ جدید از این فیلم دو صحنه پشت سرهم از کاپیتان آمریکا وجود دارد که تصویر سمت چپ مربوط به زمان فیلم پایان بازی است و صحنه سمت راست به نظر میرسد که مربوط به زمان اولین فیلم انتقام جویان در جنگ نیویورک علیه فضایی ها باشد.

به نظر میرسد که ظاهر کاپیتان آمریکا در این دو صحنه کمی متفاوت باشد و اگر این حدث درست از آب دربیاید یعنی اینکه در تصویر سمت راست تونی استارک به گذشته سفر کرده و با کاپیتان آمریکا ملاقات می کند.


لباس جدید تانوس

لباس تانوس در این کلیپ دقیقا همان لباسی است که روی اسباب بازیش پوشانده شده است و ظاهرا قرار است جنگی بزرگی بین او و انتقام جویان جدید که شامل کاپیتان مارول می شود قرار است رخ دهد.


آخرین نبرد!

و در نهایت صحنه آخر که در آن کاپیتان آمریکا، مردآهنی و ثور را می توانید ببینید که به طرف تانوس حرکت می کنند که لباس جدید و صلاح جدیدش را نشان می دهد.

یک نظریه دراینباره وجود دارد که اگر نمیخواهید اسپویل شوید ادامه را نخوانید، در قبل از این صحنه کاپیتان مارول اول با ثانوس می جنگد و شکست خورده و جان خود را از دست می دهد بعد انتقام جویان جلو می آیند و با تانوس می جنگند.


لباس های جدید کجاست؟!

نکته ای که در این کلیپ جدید از فیلم انتقام جویان: پایان بازی وجود دارد این است که در هنگام رویایی با تانوس، انتقام جویان لباس قدیمی خود را برتن دارند و خبر از لباس جدیدشان که در تریلر دوم رونمایی شد نیست.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی