وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بررسی نظریه های انتقام جویان: پایان بازی

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۱۱:۲۸ ق.ظ

خب بالاخره فیلم انتقام جویان: پایان بازی در سینماهای دنیا اکران شد و فارغ از اتفاقاتی که افتاد می خواهیم اینجا درباره نظریه هایی که قبل از اکران فیلم گفته شده بگیم و بررسی کنیم که آیا درست از آب در آمدند یا خیر. اگر فیلم را ندیدید این مطلب را نخوانید زیرا داستان شروع و پایان فیلم را لو می دهد.


همه خانواده کلینت با بشکن تانوس پودر می شوند

یکی از نظریه هایی که بعد از انتشار تریلر این فیلم توسط طرفداران داده شد این است که کلینت به خاطر پودر شدن اعضای خانواده اش عصبانی شده و به شخصیت جدیدی به نام رونین تبدیل می شود.

* درست: در ابتدای فیلم می بینیم که کلینت در تعطیلات با اعضای خانواده اش است و به طور ناگهانی تمام اعضای خانواده اش غیب می شوند.


استارک و نبیولا در سفینه نگهبانان کهکشان

در تریلر دیدیم که استارک و نبیولا در سفینه ای هستند که به نظر متعلق به نگهبانان کهکشان است و با آن از سیاره تانوس خارج می شوند.

* درست: در صحنه بعد از غیب شدن اعضای خانواده کلینت میبینیم که استارک و نبیولا در حال تعمیر سفینه هستند و در سفینه در فضا سرگردان هستند.


سفر در زمان

نظریه هایی وجود داشت که مرد موردچه ای قرار است در فیلم به انتقام جویان باقی مانده کمک کند تا در زمان به عقب برگردند و دنیا را از بشکن تانوس نجات دهند.

* درست: مرد موردچه ای یا اسکات لنگ با کمک انتقام جویان چند سفر در زمان را تجربه می کند.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی