وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

نکات و اشارات مهم انتقام جویان: پایان بازی

چهارشنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۷:۲۹ ب.ظ

1. در صحنه آغازین فیلم می توانید ببینید که یک پابند به مچ پای کلینت بارتون بسته شده است. این همان پابندی است که مرد موردچه ای برای خلافی که کرد مجبور بود بندد و حق خروج از خانه خودش را هم نداشت.

2. "کارت خوب بود، هاک آی"، جمله ای است که کلینت در ابتدای فیلم به دخترش می گوید. در حقیقت کلینت تنها هاک آی در کامیک های مارول نیست بلکه دختری با نام کیت بیشاپ وجود دارد که در کامیک ها نقش هاک آی را دارد.

3. در فیلم انتقام جویان: جنگ بینهایت تانوس به ثور میگه "باید سرم رو هدف میگرفتی."، در انتقام جویان: پایان بازی ثور همین کارو می کنه.

4. روی ماشین اسکات لنگ که میشه باهاش در زمان سفر کرد عدد 616 نوشته شده که به زمین 616 دنیای مارول اشاره داره.

5. دختر تونی استارک، مورگان استارک اسم یه استارک دیگه در کامیک های ماروله. در واقع مورگان استارک در کامیک ها دختر عموی تونی استارکه ولی خب راستش اینکه دخترش باشه بیشتر محبوبیت پیدا کرده توسط طرفداران.

6. در طول فیلم انتقام جویان: پایان بازی اسم فیلم های سفر در زمانی زیادی از جمله بازگشت به آینده، زمان بعد از زمان، ترمیناتور، پلیس زمان و ... برده شد.

7. محل جدید آزگار، تنسبرگ در نروژ است. جایی که رد اسکال اولین بار تسراکت رو پیدا کرد و اودین، پدر ثور گفت که اینجا میتونه آزگارد جدید باشه.

8. در صحنه ای می بینید که ثور، کورگ و مییک در حال بازی هستند. نام آن بازی فورتنایت است.

9. وقتی کاپیتان آمریکا در آسانسور گیر میکنه برای اینکه مشکلی پیش نیاد میگه "زنده باد هایدرا" این صحنه اشاره ای به داستانیه که کاپیتان آمریکا در اون به هایدرا ملحق میشه.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی