وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

چه کسانی در انتقام جویان: پایان بازی مردند؟

جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۵۶ ب.ظ

چه کسانی در انتقام جویان: پایان بازی مردند؟

برخلاف نظریه ها و انتظار ها که همه بر این باور بودند که کاپیتان آمریکا در فیلم انتقام جویان: پایان بازی جان خود را از دست خواهد داد این اتفاق نیوفتاد ولی قهرمانان دیگری جان خود را از دست دادند.


تونی استارک (مرد آهنی)

تونی استارک بیشتر در فیلم به عنوان تونی استارک ظاهر شد تا مرد آهنی، ولی با این وجود در نقش مرد آهنی نیز تاثیر زیادی بر فیلم داشت. اما متاسفانه غم انگیزترین اتفاق فیلم برای وی افتاد و در پایان با یک فداکاری بزرگ جان خود را از دست داد.


ناتاشا رومانوف

ناتاشا نیز تاثیر زیادی در فیلم و برگرداندن رونین یا همان کلینت به گروه انتقام جویان داشت. اما همانطور که در قسمت قبل یعنی انتقام جویان: جنگ بینهایت دیدیم برای بدست آوردن سنگ روح نیاز به از دست دادن یک عزیز است و کلینت و ناتاشا وقتی برای بدست آوردن سنگ روح رفتند پس از درگیری برای نجات جان یکدیگر بالاخره ناتاشا موفق به نجات کلینت شد و خودش را فدا کرد.


تانوس

تانوس در فیلم مرد و البته نه تنها یک بار بلکه چندین بار ولی برای اینکه تانوس نقش مهمترین نسبت به سایرین درباره داستان دارد صرفا بدانید که میمیرد و نحوه مرگش را خودتان تماشا کنید.

نظرات (۲)

تونی استتارک و ناتاشا خیلی دوست داشتنی بودند چراااااااا فیلم ها دیگه بدون اونا مزه نداه....!!

آخه چرا ناتاشا رو کشتن اون وقت چه جوری میخوان فیلم بسازن؟؟؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی