وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

بازگشت اندرو لینکلن (ریک گرایمز) به مردگان متحرک

چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۸، ۰۷:۲۹ ب.ظ

بازگشت اندرو لینکلن (ریک گرایمز) به مردگان متحرک

در قسمت 5 فصل 9 سریال مردگان متحرک بود که اندرو لینکلن که بازیگر نقش ریک گرایمز است، سریال را ترک کرد و اعلام کرد که دیگر به این سریال برنخواهد گشت.

جدیدا خبرهایی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که کاربران اعلام می کنند که از منابعی شنیده اند که اندرو لینکلن قرار است در فصل بعدی یعنی فصل 10 سریال مردگان متحرک دوباره بازگردد.

منبع اصلی این خبر گفته ی خانم آنجلا کانگ است که البته بعد از آن درباره این خبر گفت: قضیه ی این فیلم ها به نوعی برای فریب دادن هوادارها گفته شد و کاملا تصمیم اسکات گیمپل بود که این شایعه رو پخش کنیم. البته شاید بعدها تصمیم ساخت داستان شش سال مجهول ریک رو بگیریم، ولی فعلا AMC همچین قصدی نداره.

همین حرف این خبر را به شایعه ای که معلوم می شود صحت ندارد تبدیل می کند. اما این سریال آخرین ایفای نقش اندرو لینکلن به عنوان ریک گرایمز نیست بلکه یک فیلم جدا از سریال به عنوان اسپین آف قرار است ساخته شود و به داستان این شخصیت پرداخت شود.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی