وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

صحنه پس از تیتراژ مرد عنکبوتی: دور از خانه لو رفت

دو کلیپ از صحنه های پس از تیتراژ فیلم مرد عنکبوتی: دور از خانه لو رفت. این این فیلم های اسپویل های بزرگی برای فیلم و آینده فیلم های دیگر مارول به حساب می آیند پس اگر نمی خواهید از اسپویل شدید در عذاب نباشید این مطلب را تماشا نکنید. البته ما فیلم ها را قرار نمی دهیم و صرفا جزئیاتی که در آن ها وجود دارد را ذکر می کنیم.


صحنه اول

در صحنه اول ام جی و مرد عنکبوتی را می بینیم که در وسط خیابان بین مردم هستند و از همدیگر خداحافظی می کنند. وقتی مرد عنکبوتی می خواهد صحنه را ترک کند تلویزیون بزرگ خیابانی شروع به پخش خبری جدی می کند.

در خبر فیلمی از شخصیت میستریو پخش می شود که ظاهرا قبل از مرگش فیلمبرداری شده، وی می گوید: "مرد عنکبوتی به دلایل ناشناخته ای به من حمله کرد."

در ادامه فیلم می بینیم که میستریو راز مرد عنکبوتی را افشا می کند و می گوید: "اسم واقعی مرد عنکبوتی پیتر پارکر است." این صحنه با جمله مرد عنکبوتی که میگه: "چه غلطی..." تمام میشه.


صحنه دوم

در صحنه دوم که زیاد مشخص نیست دو اسکرال به شکل نیک فیوری و ماریا هیل را میبینیم که در اتومبیل نشسته اند و با نیک فیوری با موبایل صحبت می کنند. بعد از آن تصویر نیک فیوری را نشان می دهد که در محلی ناشناس، ظاهرا در یک سیاره دیگر مشغول کارش است.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی