وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

وبلاگ شخصی

فیلم، سریال، هنرمندان، انیمیشن، بازی و انیمه

خوش آمدید
تاینی دیبا یک وبلاگ شخصی است و محتوای آن رسمیت رسانه ای ندارد :)
طبقه بندی موضوعی
پیوندها

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 4

جمعه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۴۷ ب.ظ

چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 4

انیمیشن چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 3 هم اکران شد و پایان یافت. این قسمت پایانی بر مجموعه جذاب چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم است و رسما قرار نیست که قسمت جدید دیگری ساخته شود، اما این دلیل نمی شود که ساخت قسمت بعدی آن غیرممکن شود.

پایان این مجموعه با اتمام چگونه اژدهای خود را تربیت کنیم 4 یک پایان شگفت انگیز داشت که برخلاف مجموعه فیلم های دیگر توانست طرفداران خودش را با لبخند راهی انیمیشن های دیگر کند، اما پایان خوب تنها نکته خوب قسمت سوم این انیمیشن نبود.

(از این قسمت به بعد را اگر قسمت سوم این انیمیشن را مشاهده نکرده اید مطالعه نکنید چون آخر داستان را لو می دهد)آخرین جملات هیکاپ در قسمت سوم این انیمیشن این بود که: "ما از راز وجود اژدهاها تا زمانی که زمانش فرا برسد حفاظت می کنیم، زمانی که اژدهاها بتوانند با صلح برگردند."

این حرف های هیکاپ یعنی برای قسمت 4 این مجموعه می توان از داستانی جذاب برای بازگشت اژدهاها استفاده کرد و اینکه هم نایت فیوری بچه دار شد و هم هیکاپ این هم می تواند جزئی از داستان قسمت بعد باشد که بچه های هیکاپ و نایت فیوری باهم برای صلح تلاش کنند.

نظرات (۱۳)

۲۲ شهریور ۰۲ ، ۱۴:۱۹ بهترین فیلم اژدها سواران

بهترین فیلم ولی ۳ خیلی خوب آخرش ناراحت شدم فکردم ۴ نمیاد ولی شما می‌گین میاد

واقعا خوشحال شدم که فهمیدم این انمیشن زیبا هنوز به پایان نرسیده و همچنین قلمرو نه اژدها به عنوان آینده اژدها سواران اشاره میکند حتما ببینید

 

۱۲ دی ۰۱ ، ۱۷:۲۷ ابوالفضل

اژدهاسواران 3عالی بود من بگم نگم اخرش خیلی ناراحت شدم فکر کردم 4 نمیاد ولی شما که اینجوری حرف می زنید یعنی 4 میاد امید دادید ممنون 

 

 

 

 

 

خیلی انیمیشن عالییییییی و جذابی هست لطفاً هر طور که شده 4رو هم بسازین 

انیمیشن خیلییییییییییییی قشنگیه زیباترین انیمیشن جهانه لطفا 4 رو هم بسازین 

میشه دانلودش کنیم؟

لطفا فیلم سینمایی 4را هم بسازین خیلی جذاب

سلام اژدها سواران 4 آیا ساخته می شود؟

من وقتی شندیم تمام شده گریه کردم واقعا انیمیشن خوب بود

من عاشق انمیشن های جذاب و زیبا هستم اما فقط از 3 بعدی ها خوشم میاید 

مثل بچه رییس که الان فصل3 هم اومده  

امیدوارم که 4 این انمیشن ساخته شه

انیمیشن بسیار خوبی بود و هست وخواهد بود از شما خواهش میکنم که انیمیشن اژدهاسواران 4هم بسازین

انیمیشن بسیارعالی بود وهست از شوما می خواهم اژدها سواران ۴ رابسازین

نظر خوبیه 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی